Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Αυτοί που μας κυβερνούν














Για όλα υπάρχουν λύσεις .... και πρέπει να μαθαίνουν οι της Βουλής .....!

Γιατρέ, πονάω σε 3 μέρη...
- Να μην ξαναπάς σε αυτά τα μέρη !

- Γιατρέ, ακούω φωνές και δε βλέπω κανένα δίπλα μου.
- Πότε σας συμβαίνει αυτό;
- Όταν μιλάω στο τηλέφωνο!

- Αποκλείεται γιατρέ δεν μπορώ να βρω τόσα λεφτά να πληρώσω την εγχείρηση. Δεν γίνεται να κόψετε κάτι;
- Φυσικά, δώσε μου 50€ να σου ρετουσάρω τις ακτινογραφίες!

- Γιατρέ δεν είμαι καλά, είμαι άρρωστος. Έχω έναν πόνο που δεν ξέρω από που αρχίζει, πόσο διαρκεί, πού πονάω ακριβώς και τι συμπτώματα μου προκαλεί...!
- Θα σου δώσω μία συνταγή. Δεν ξέρω τι φάρμακο είναι, πότε θα το παίρνεις, για πόσο καιρό, και πότε θα γίνεις καλά...!

Δυο δικηγόροι που περπατούσαν στο δάσος είδαν μια αγριεμένη αρκούδα.Ο πρώτος δικηγόρος αμέσως άνοιξε το χαρτοφύλακα του, και έβγαλε ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και άρχισε να τα φοράει.Ο δεύτερος δικηγόρος τον κοίταξε και του είπε:
- Είσαι τρελός ! Δεν θα μπορέσεις ποτέ να τρέξεις γρηγορότερα από την αρκούδα !
- Δεν είναι ανάγκη , απάντησε ο πρώτος δικηγόρος. Αρκεί να σε ξεπεράσω εσένα.