Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

είναι....να μην σου τύχει.......















Αυτό θα πει « έμπορας »
Πάει ένας που ήθελε να εξομολογηθεί.Και λέει στον παπά: - Πάτερ,αμάρτησα. - Τι αμαρτία έκαμες τέκνον μου,λέει ο πάτερ. - Να,στον πόλεμο του '40 πήρα έναν στο υπόγειό μου για να τον προσέχω. - Ε, αυτό δεν είναι αμαρτία. Ίσα-ίσα. Έσωσες και την ζωή ενός συναθρώπου σου... - Ναι πάτερ μου, αλλά του ζήτησα και λεφτά. - Ιιιιίίίιι, αυτό είναι μεγάλη αμαρτία. Πόσα του ζητούσες΄; - 100 δρχ. το μήνα. - Ιιιιιιι,θα καείς στην κόλαση, λέει ο πάτερ... - Καλά πάτερ μου, εγώ θα καώ στην κόλαση, αλλά να του πω ότι ο πόλεμος έχει τελειώσει;
Φίλος να σου τύχει .... ?
Μια φορά πήγαν 2 φίλοι στο δάσος να κατασκηνώσουν. Γύρισε ο ένας σε ένα δέντρο να κατουρήσει και βλέπει ένα φίδι. Το φίδι τον δάγκωσε στον τέτοιο και έφυγε. Ο φίλος του πήρε γρήγορα τηλέφωνο τον γιατρό και του εξήγησε τι έγινε. Ο γιατρός του εξήγησε ότι πρέπει να βγάλει το δηλητήριο από το σώμα του φίλου του:
- Θα πρέπει να βάλεις το στόμα σου στην περιοχή του δαγκώματος και να ρουφήξεις το δηλητήριο. Ρούφα, φτύνε ρούφα, φτύνε ! Πρόσεξε να το κάνεις αρκετά, για να φύγει όλο το δηλητήριο.
Κλείνει ο φίλος το τηλέφωνο στον γιατρό, γυρίζει στον φίλο του και του λέει:
- Φίλεεεε μου... : ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ...!!!